0

Dusch på gymmet

Ännu en sovmorgon! Såå skönt det kan vara ibland.
Efter det en god frukost tillsammans med större delen av
familjen,så gav jag mej ut på en längre runda i blåsten och fram
för allt solskenet tillsammans med Tekla.
Kära Christer satte upp duschkabinen under dagen,
så nu finns det en sån på plats!
Tog tag i pappers/dator-arbete, sedan gjorde Dana och middag tillsammans,
Rasmus kröp fram från sin grotta och gjorde oss sällskap.
Mer arbete vid dator-papper innan Dana och jag gick till gymmet
för att träna "själva". Danas knä vill inte bli bra så Charlie och jag har
bestämt att vi ska bygga upp det på gymmet med kontrollerade 
balans- och styrkeövningar. Karoline kom och gjorde oss sällskap.
Rasmus tog sej till Hbg där han ska träna parkour i kväll.
Efter träningen så DUSCHADE vi på gymmet i varmt vatten  
det är lyx nu för tiden!
Hemma åt en god kvällsmat med ugnsrotsaker och chivapchichi - haha
har inte en aning om hur det stavas - men gott var det.
Tittade på Shrek 4 med barnen, ja ja jag tycker mest de är sådär...

Fortsatte vid datorn sedan gick Tekla och jag för att stänga gymmet,
en extra runda på hemväge för att samla steg.
Nu ligger all utom jag och Ralle i sängarna jag är på väg dit och
hoppas att Rasmus kommer med bussen som faktiskt stannade
precis nu utanför!! Ja han var med, då kan jag lugnt lägga mej.

Tack för en lugn (nykter!) och skön helg .L8

Kommentera här: