0

Torsdag 110224

Den längre rundan med Tekla hann jag i morse utan att behöva gå upp
hur tidigt som helst, för att jag inte börjar förrän klockan 08 isf 07.
Skönt!

Man blir glad, man mår bättre och det är vackert!

På åsen sprang flera hjortar

Hade förmodligen sista massagen i detta rummet,
nästa gång ska jag vara i ett nyrenoverat rumm i andra lokaler.
Körde hem efter de fyra massagerna och satte upp Bengta på gymmet.
Dana och Lucas gjorde spagetti och köttfärssås till oss där hemma.
De åkte på bio med farmor i Ängelholm på eftermiddagen.

Hittade en liten rymling...igen...
Efter mat ,disk, genomgång av kvällens pass, tokstressade jag tillbaka
till gymmet och var precis i rätt tid (eg. för sent då!) för dagens femte
massage som varade i 1,5 h och direkt efter det dagens sista massage.
Hann hem en snabb runda för lite mat med Christer innan
kvällen första pass.

kvällens Jamda-gäng
Tror att vi har gått igenom hela passet om tre gånger och sen blir det
konditionspass som heter duga, än så länge svettas vi inte så mycket,
men det kommer jag lovar!!
Direkt efter Jamda är det boxning som vanligt.

de här brudarna vill man ha med sej om man ska ut på stan -
då kan man känna sej trygg och säker!!
Tyvärr blev det ingen bild på Maja Gräddnos men den kommer säkert senare!

mycket skratt som vanligt

en hel del peppande, lite mindre gullande som här...??? Haha!

mycke mage i slutet! - gillar vi alla!

När vi är ojämt antal deltagare får jag ställa upp...
Jag gör det med glädje, men tyvärr har jag lite svårt att koncentrera
mej på nästa övning då, av någon anledning hade jag extra svårt för
det denna gången. Jag blev inte ens skakig hoppas de andra tog i lite
mer ...

kvällens roligaste: när killarna ska stretcha !

ser bättre ut när tjejerna stretchar...
Väldigt trött i kväll så jag packade ihop och körde direkt hem, åt barnens
popcorn (resterna sedan biobesöket) och sedan gick vi vuxna och la oss.
Tre nattgäster (minst), kusinerna Cornelia och Anton sover hos Dana
och Lucas. Eric sover över hos Rasmus(tror de lana ett tag innan).
Denna veckan har jag verkligen varit för trött inte hängig som jag var
innan utan bara trött. Efter helgen tror jag det blir ändring på det,
planerar mycket träning och mycket sömn!

Var rädd om ditt hjärta - använd det!!  L8

Kommentera här: