0

Tekla fyller 2 !

Vår fina hund fyller två år i dag, de blir verkligen som en familjemeddlem,
fastän jag försöker få in att hon är bara en hund och kommer sist i rangordningen!


från vår Skåneledense-mester i somras

Tänk så liten hon var för snart två år sedan...

Nu är hon en stor tuff brud!

även om hon fortfarande leker med sina gosedjur...

och tar sina friheter när hon kan...

Hon blev precis som jag ville hon skulle vara, när jag bestämde att vi
skulle ha hund. Utseendemässigt med kort med mjuk päls, "black and tan"-
färgad, hög och smal. Stor för att hon skulle orka med mina långa
promenader på sommaren.
Sen ville jag att hon skulle vara bestämd - ingen kuvad hund,
och busig, men lydig när det gäller.

Vi är alla lika glada för henne !
Grattis Teklis på två års-dagen! 
                                               Matte L8

Kommentera här: