1

En extra bra dag!


Monica: Tack själva jag hade mycket roligt, och ja Tina är bäst på
tequila!!

Kom inte upp riktigt så tidigt som jag planerat..
-Visst skriver jag det varje måndagsmorgon !
Men idag spelar det ingen roll för jag har ändå gjort allt
som stod på min To Do-list, nä men allt som jag skrivit
in på mitt veckoschema.

Städat= dammat, dammsugit och svabbat golven både uppe
och nere på gymmet. Städat alla fyra toaletterna.
Har haft visning och två massager under dagen.
Tomarps rundan med Tekla, ätit riktig middag och kvällsmat,
dessutom tre frukter. Druckit 1½l vatten. gjorde mina 30 situps i förmiddags.

Det enda som jag inte är nöjd med är att jag inte var bättre förberedd
inför motivationsmötet, men det var nog för vi skulle träna idag oxå...
kanske...
Höll ett svettigt combatpass i klippan (MIA- hur många situps var
det vi gjorde?? glömde ju fråga!), satte in de nya CELSIUS, som
kom idag, i kylen på gymmet.
Nu har jag även proteinpulver för de som vill ha det, säg till.
Fyllt i alla steg jag har fått av er till stegtävlingen - Så duktiga ni är!
Jag misstänker att du inte gick till KKlippan i lördags AnnaLena.
Fantastiskt många steg ändå! SyrranAnnika - har du slutat jobba?
- Saknar ni någon dag så tala om det och hör av er - ni vet var jag finns!!

Gått en lång kvällsrunda med Tekla, och innan dess var jag uppe och
nattade barnen. Christer vann badmintonen idag.
Druckit grönt te utan allt och ätit vitlöksklyftor, ingefära och två knäcke
med kaviar.

Är nästan uppe i 15000 steg idag...
Jag mår så bra!!

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Hej L8P8... Fattar du va svårt det va att räkna samtidigt som jag hörde dig.. 2, 3, 4 upp på 3 upp på två 1 och 2... Hihi..

Tror att det blev runt 70ca.. Sådär.. ; )

Många blev det i alla fall och då räknade jag en 3:a upp som en.. Tror du förstår hur jag menar...: )

Jag har grym träningsvärk i mina triceps.. Börjar nog att gilla att träna dom... Ja jag har träningsvärk lite överallt faktiskt.. ; )

Tack för igår.. Vilken energi du förmedlade igår..märks att du mår bra..kram kram

Kommentera här: