1

tja...

Lucas hade minsann glömt sin gympaväska idag,
duktiga Dana packade till honom och jag körde dit den.
Det är väldigt sällan han glömmer något sådant, tack och lov.
Jag tränade in de combatlåtarna som jag skulle hålla på kvällen
och "skumma igenom" de andra. Tyvärr hann jag inte gå igenom dem mer.
Tillbaka till gymmet för städning av lokalerna så gott det gick,
sedan hade jag en lång massage. Fortsatte att städa fram till
det var dags för underbara "Motivationsgruppen".

härliga härliga tjejer, även om de var få idag!

men, man kan inte annat än bli glad!
Packa, plockade och fixade stressade iväg till Klippan för att gå igenom
passet tillsammans med Emelia.

Emelia

glad och förvirrad

båda

Är inte så nöjd med min egna insats...

Hem och åt min kvällsmat, gick med Tekla och stängde gymmet.
Christer slog Poppe med 21-19, 14-21, 21-6, 21-11 kross!!

Sov gott go´vänner!
Kärlek och värme till ER
L8

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Hej Lotta!

Du känner inte mig, men vilket fint gym du har! Du skrev tidigare i bloggen att du ville att någon hojtade till när du var med i Lokal Tidningen...Du är intervjuad i tidningen som kom med posten i dag! Ha det gott!!



//Malin

Kommentera här: