0

Härlig, tidig morgon

Var och städade över gymdelen redan 05.30
i morse. Solen var på väg upp när jag gick dit och det är bara så
vackert när himmeln börjar bli mörkblå.
Jag är såå nöjd med gymmet, mycket luftigare och än så länge är det inte trångt...
Gick hem igen med Tekla och följde med Christer
till tippen med all gips och annat byggskräp som skulle slängas.

Vi hämtade upp handtrucken som jag lånade av
Dan på KFM i fredags, och sedan körde vi hem för att få
upp Lucas(han var redan uppe och klar för skolan),
Christer skulle byta kläder och jag behövde frukost, dusch och rena kläder!
Christer körde och lämnade handtruck och släp som jag lånat av Patrik
Kvidinge Snickerifabrik

Glöm inte att det är BodyCombat release på pass 47, i Klippan på Badhuset!
Jag och Emelia på scenen - grymt ös lovas!!

Hoppas ni alla skapar er en fantastisk dag!

Kram L8

Kommentera här: