0

Hemma och vände

Christer var bara hemma för att sova några timmar innan han
bytade väska och begav sej mot Göteborg.

Jag och Tekla gick själva vår morgonrunda.

Nja, mina mål kommer inte upp än.
Jag vet dem men har inte detaljplanerat än,
och just nu siktar jag bara på att få upp kondition och muskler igen.
1 dec ska jag ju ha mitt "braa" allmäntillstånd igen så det är första
kortsiktiga målet. planen...?
 -Ät mindre, och väldigt lite onyttigt och röra mej mer.
Trots allt håller jag bara ett combatpass i veckan och
ibland några vattengympa-pass, inga schemalagda.
Så simning och löpning måste till.
Jag har satt av tid lördagsmorgnar för löpningen....
men det blir oftast sömn i stället då - behöver det oxå!

Beslutsamhet och ihärdighet - då lyckas man!

Ha en superdag och sköt om er!
L8

Kommentera här: