0

Löddeköping

Sov riktigt länge och Christer hade Tekla med sej ute på morgonen -lyxigt!
Duschade och åt frukost innan jag och Dana körde till Väla för att handla
innebandyklubba,skor och vinterjacka till henne.
Presenter till Lucas stod oxå på inköpslistan.
Var inom finaste Mia på...piercing-affären får se vad som händer
nästa gång jag går dit...

Hittade till slut en med rätt höjd och med curve - nåt nytt nu -
färgen var nästan den samma som min gamla Jollylight -men den
vill hon inte låna - konstigt... ha ha!
Första gången jag var där inne sedan ombyggnaden och ja det blev väl
bra kan jag tycka. Hade tur för jag stötte på en kille som tränade på
mitt gym innan men som inte har lämnat tagen och som har flyttat.
Nu fick jag in ännu en tag. Tror inte folk förstår att jag betalt
50 kr/st för tagarna och att jag  nu har sålt låset med tagarna.
Måste ha in dem! Det är över 50 st som inte är inlämnade än....

Dana åt bakad potatis (ovanligt)

och jag åt sushi - idag igen!
Men jag måste säga att våra egna är godare, mer smak och inte så torra.

Blev nya innefotbollsskor till Dana oxå,
och en massa annat. lägger upp bilder senare.
Körde hem och hämtade fotbollskläder och fortsatte till IP och efter
samlingen ner till Lödde, Jonna, Renée och Rosanna åkte ner med oss.

ombytta och redo för match.

de här två kom lite senare (mammas tös - coola brudar kommer
alltid 15 min senare
!!)

hälsning
Våra tjejer tog poäng av serievinnarna och det blev 1-1.
Jag tillbringade mycket av tiden med att studera deras kroppshållningar
och hur de sköt och sprang - finns en hel del att rätta till...
Alltså själva fotbollspelandet har jag inte en aning om hur de ska sköta.

Många stannade till och åt på McD på Center Syd. Hungriga och trötta.

vackert väder !
Tankade gas i Hbg på hemvägen.
Hade bestämt mej innan för att jag skulle springa när jag kom hem
 - så det gjorde jag!!  Tomarpsrundan
Gick hur trögt som helst och kroppen är ju rolig... NOT!
Först kunde jag inte andas ordentligt, sedan gjorde det ont i knäet
och efter det foten och så fick jag håll en massa bekymmer under
vägen men jag hade bestämt mej och jag "sprang" hela vägen!!
trots allt jobbig "kom jag i mål" på 31.56 - så jag är nöjd trots allt,

Såg film med Christer efter duschen. - ok film "company men"
tror jag den hette.

La oss tidigt! ha ha, ja det har ju varit en sån jobbig helg...

Sköt om er     L8

Kommentera här: