0

TACK...

till min käre svåger Lars för han städade min bil när de var nere
(förlåt jag glömde att tacka då!) Stor kram till dej !!    OCH
ett stort tack för jag nu blivit sjuk.... senast jag kände mej så här dålig var
år 2008, och då jag hade halsböld. Nu hostar, nyser, ont i halsen och mår bara sådär.....
Lars hade nog ungefär det samma när de var nere, fast med lite mer feber.
Igår frågade Dana mej vad det var med mej och jag sa jag inte mådde så bra och att
jag tagit en alvedon på morgonen  -Va? har du ?? var hennes reaktion. Så nu har jag
förbrukat min ranson av värktabletter för de närmsta åren...
Tyvärr är det så dåligt att jag fick ringa kära syster och meddela att jag bara följer med
till Malmö nästa helg som hejarklack till henne och inte kan deltaga själv i Malmö halvmara.
Ja, och efter en fest (där jag var väldigt försiktig med drickan för halvmarans skull) och
även om jag inte är dagen efter i den bemärkelsen så är det tungt idag och jag har legat
på soffan den mesta av tiden. 
 
Körde ner på kvällen för att hämta min kvarglömda mobil (fast Christer hade visst tagit
hem den på natten) hos Poppe och Malin och då var det rätt så stort polispådrag i byn.
Väpnat rån på Lidl i Åstorp och tydligen så har de tagit nötet eller nöten.
Var rånar en matbutik en söndagseftermiddag?? Måste finnas bättre tillfällen under veckan
om man nu behöver pengar på det viset... eller?
 
Nu behöver jag en vilopaus igen....  Ha de gott och sköt om er!
I morgon börjar allvaret för mej igen!
 
C ya/L8

Kommentera här: