0

ja, jag är nöjd ändå!

En fantastisk dag - precis som jag planerat den.
Långpromenad med Tekla på morgonen, tack vare att Lucas
behövde väckas lite tidigare (trodde han fel) blev jag lite sen till
jobbet - men jag har ju flextid!
Fick gått igenom och sorterat rätt  alla mail, typ en 300 stycken på jobbet.
Och en del annat, dubbelrunda i skogen på middagen och på hemvägen från
jobbet var jag inom och köpte potatis av Anders.
Dana och jag satte direkt igång att skala och skiva. Dana hade önskat sej en
"tiroler gröstle" till kvällsmat.

Plocka undan gick med Tekla, fixa lite tvätt sedan körde jag med Dana
för att hämta upp Lena, lämnade Dana på IP - där hon först hade fotbollsträning
och sedan innebandy i Åstorp.
Jag och Lena fortsate till Klippan först för att tanka sedan skulle jag
plocka ut pengar till Christer . Badhuset och combat-träning.
Jag var rätt så kass på koreografin idag men hade rätt mycket pepp i kroppen
vilket de andra verkade känna av. Kom på att jag sagt förra gången att jag
skulle ha bytat ut låtar till detta passet... jag bytade inte ut en låt utan
körde hela koreografin random rätt igenom hela passet.....
Rätt så nöjd när jag kom på den...
Duschade och hem och nattade Lucas.
Drack lite protein och gick en 20-min. runda med Tekla.
Diskade och städade av diskbänken och dammsugade golvet. Christer kom hem
efter en förlorad match mot Poppei badminton och Dana från innebandyn.
Lucas har varit hos farmor och farfar under em/kväll och Rasmus har varit hos Karro i Hbg.

Kommentera här: