0

väla och sushi

En runda på 6900 steg tillsammans med Christer, Dennis och Tekla kl.05
på morgonen. Det är en fantastisk start på dagen!
Duschade och åt frukost sedan körde Christer och jag tillsammans till jobbet.
En lugnare och bättre dag idag - tack och lov!! Fixade med etiketter,
la in nya beställningar.
Ska försöka uppfinna nåt till en speciell produkt oxå - de e kul !!
Hoppade över lunchen där och kl 15 körde vi först och lämnade Tonny
i Klippan , därefter hämtade jag mina nya terminalglasögon -

supernöjd redan!
efter det hämtade vi ut ett paket på matöppet,
(Ja, va skulle jag annars göra där ..., fick jag höra av killen i kassan!!)
med kläder till mej och Dana från H&M.
Körde direkt till Väla för att möta upp dessa två

kul sällskap...

går att öva inomhus oxå...

grodan boll...

ÄNTLIGEN ett par snygga inte allt för dyra och varma kängor till Rasmus!
Jag hittade också lite  -lägger upp det sen.
Inom Maxi ocjh handlade mat och sedan hem till huset.
Vi blev extra stor familj på kvällen och fick flytta in i matrummet för att få plats!

Eva, Dennis, Emma, Wiliam, Henryssons och Karro

sushi och ugnsstekt kycklingfilé stod på menyn.
Avslutatde kvällen med musikfrågesport...som gick sådär för alla inblandade!

Nöjd med en så smärtfri dag! Och framförallt med inköpen!

Ha en underbar dag och helg, njut av solen och kylan!!

Kommentera här: