0

1:a dagen på nya jobbet

En dag på kontoret var givande och till lunch åt
Christer och jag på "Frasses".

Christer tog skåpbilen hem och jag tog Christers.

Rasmus skulle göra kvällsmat till oss och vi fick den
lite senare... Lucas skulle tvätta badlakan men
det visae han hade sååå mycket att tänka på att
han hade glömt det....

Satte mej och öva på combat tills det var dags för mej att köra till Klippan
Kom överrens mde mej själv att inte bli tokig när jag gjorde fel på passet för
det visste jag att jag skulle göra. Så trots att jag inte alls fått in vad
borde så gick jag avslappnbad upp på scenen och körde igång.
Visst gjore jag fel men inte nåt wsom störde så väldigt mycket utan hela passet
flöt på bra och efteråt var jag lycklig och enormt nöjd.

Hemma satte jag mej i soffan  efter jag fixat med tvätten.
Åt min kvällsmat och sorbet och nötter.
Några avsnitt Vänner och nu är det dags för sängen.

Sov gott och sköt om er!  L8

Kommentera här: