0

sista dagen med Maria

Sista dagen idag som jag jobbar med Maria för nu ska hon gå hem och föda barn!
Ska bli konstigt men väldigt roligt att vara själv på kontoret önskade
bara att allt det som Maria har i huvudet och som inte går att söka fram
i jeeves kunde laddas ner på ett USB...

Jobbade hela dagen med Maria och det känns som jag trots allt är redo
att ta över inköp på Aerosol i Eket.
Körde hem och vidare med Lucas till simningen. Passade på att sola i
Klippan, tog ut lite kontanter och väntade i simhallen på Lucas.
Ingen yoga på kvällen utan jag körde och fixade till mina naglar i stället. 

vi testade något nytt...
Kanske inte de snyggaste naglarna jag haft med lite coola och så matchar de mitt
skidställ....
Klockan blev rätt mycket så hemma igen la jag mej nästan direkt.

Kommentera här: