0

hjärtstartare

Lagom trött i kroppen och huvudet.
Onsdags morgon har precis varit ute med Tekla och gått 3km.
I går kväll, innan combatpasset som jag höll för Anden så var jag så trött
och trodde knappt jag skulle orka mej igenom passet men såklart gick det,
men bara precis...


letar efter en leverantör till sån här knapp...

nån som känner till ?-HÖR av dej!!
Både måndagen och tisdagen har varit tidigt på jobbet och sen direkt (mer eller mindre)
till Combaten i Klippan. Tur att barnen är vana att klara sej själva och
att Lucas har farmor och farfar så nära!!
Tisdagen slutade jag lite tidgare för att vara med på hjärtstartarutbildning

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

men personal och vikarier på badhuset ställde upp

kamera i närheten?  Då smilar Andrea!!! hahaha

Nu SKRIKER sängen på mej!!

Ha de gott!!

Kommentera här: