0

Rumsbyte!

Åkte med Christer till jobbet och kom då automatiskt dit lite senare än vanligt.
Efter frukostrasten så började Sussie och jag (med Anders och Beckes hjälp,
Basse höll sej mest undan...)möblera om och byta kontor och till lunch var vi
nästan klara!

Anders plock ner flyttade och satte upp... STORT TACK ANDERS!!

Så här inne ska jag sitta i fortsättningen.

Och Sussie har flyttat in här!
När vi var nästan klara höll jag på att dö av hunger så Sussie och jag
stack till Woodlands och åt god fläskfilé

Kanongott!
Christer satt med Lars och gick igenom ritningar hela dagen och fram till
17.30 då började de bli klara och jag va skittrött!
Lars körde hem till Sollentuna och  Christer och jag tog vars en bil hem.
Jag började klippa gräset direkt och Christer fixade lite inne och perfekt
timeat kom han hem med pizza och en rastad hund när hela gräsmattan
var klippt och blommorna var vattnade!

Åt tog vars en öl och nu sätter jag mej i soffan en stund innan sängen!

Kommentera här: