0

fakturor...

Som vanligt på morgonen och samåkning med Christer till jobbet.
Kändes rätt bra när vi körde dit, tyckte att jag ändå låg rätt så bra till,
men väl där blev det mycket telefon och mail och ännu mer rörpå mitt skrivbord...
Men det fantastiskt skönt att det händer nåt och att vi har mycket att göra!
Innan lunch fick Christer besök av en "gammal" chef och vän, och som vi
båda lunchade med på Woodlands.



Håkan Nordkvist som vi (jag) inte sett på länge!
Hade en eftermiddag med ett långt samtal med Annika i Vallentuna  och
tillsammans gick vi igenom en massa fakturor som det var något konstigt med.
Annika sa flera gånger -Säg till om du behöver pausa- vilket jag inte förstod
varför, men efteråt försvann luften lite från mej - men gud så nöjd jag blev
med att bli av med de jobbiga fakturorna!!Körde hem från jobbet vid 17
och hämtade Lucas på fritids för att sedan köra till skolan för utvecklingssamtal
 - sista ever på Kvidingeskolan!!
Vi bestämde att Lucas ska skriva en bok i sommar... för hand!!!
Tog med Tekla till grusgraven så hon fick springa av sej.



har mina fina örhänge på mej som jag fått av finaste Mia!!
Hemma igen åt vi kvällsmat, killarna och jag. Dana var kvar i Åstorp
och vårshowen som de har på skolan varje år. Men när klockan var
19.50 ringde Dana och ville bli hämtad. Tog med Lucas för vi skulle köpa
matsäck till honom på OJ. Hämtade Dana och Jonna vid Björnen och sedan
körde vi tillOjoch vidare till maxi i Hyllinge. Oj stänger 20 och maxi 22....

Helt tokiga var de och här ve jag inte riktigt vad de gör med bilen men
roligt hade de!!!
Såg på Grey´s för första gången denna säsongen - nja, det gör jag nog inte
fler gånger. I säng som en vante!

Kommentera här: