1

Ungdomarna kom hem från Barca

"Försov" mej faktiskt med ca 30 min. fast det gjorde inte
något för då fick jag med mej Christer på morgon rundan.
Lämnade min bil till Bruno för byta av däck och koll av framvagnen.
Ja, och så fylla på olja, för det väldigt vad den bilen dricker olja!
Åkte med Christer till jobbet och satte igång...
det tar aldrig slut! Det går fortare för varje dag och jag får in fler
och snabbare rutiner, men så är där mycket nytt som kommer in
som inte "fanns där innan" vilket gör att jag ädå blir bak trots många
extra timmar. Fast det kommer att lösa sej ändå, på något vis!
Slutade 17.45 ungefär, hem och satte mej en liten stund och åt ett äpple
innan jag bytade om till träningskläder. Hämtade Lena och sen till Klippan.

fortfarande fulla pass! Fantastiskt kul!

Lisa...

med sitt skrapade fotbollsben

riggar micken

och gör en pose

enda skillnaden är att Linda är lite längre... ha ha ha

Äntligen sitter detta passet så jag slipper tänka hela tiden och
kan is tället ta i och peppa deltagarna mer - så mycket roligare för alla då!

Körde hem och lämna Lena hos sej, bytade bil och körde till Helsingborg
(inom Åstorp och tanka) för att hämta hem resefolket. Britt-Marie, Rasmus
och Dana. Såå glada och nöjda! De verkar haft en kanon helg nere i Barcelona.
Per lämnade de för att han skulle vidare till Madrid med jobbet.
Christer hade gjort kvällsmat till oss alla. Åt och sedan körde jag hem B-M,
och till slut fick jag komma i säng!
Bra trött och somnade på studs!

Ha de!   /L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snyggo!! Hahaha, ser vilka som är vana framför kameran... Kul hade vi iaf;) Tack för all din energi, krrraaammm

Kommentera här: