0

Mammografi

Tidig morgon som vanligt och tidigt på jobbet. videomöte på morgonen med mina kolleger i Vallentuna .
Direkt efter det till Helsingborg och sjukhuset
i omklädningsbåset i väntan på...
mammografi.
Direkt tillbaka till jobbet (tanka Christers bil på vägen), och jobbade på som vanligt med hjärtsnörp och pulsökning omvartannat hela eftermiddagen... Försökte boka plats på Martinas combatpass på kvällen men det var fullbokat och lite kinkig blev jag allt - för jag behöver det! Slutade runt 17.45 och då körde jag hem för att hämta Dana och vi fortsatte till Väla. Skor till Dana och Lucas och ett försök att få tag i badbyxor till Rasmus.
två par till Lucas och ett par till Dana blev det.
Hemma igen blev det tvättstugan och nr Dana och Christer cyklade hem till Britt-Mrie och Per, bloggade
jag en stund innan, mer tvätt och disk och till slut sängen.
 
/L8 ♥

Kommentera här: