0

CYRUCDUBSTEPSCRILLEX !

Skulle gått i Skäralid på morgonen men det verkligen vräkte ner regn hur länge som helst så jag struntade i det... och Annika fick gå själv..- sorry! Fixa och städade lite innan jag körde Dana och Matilda till Helsingborg för fotbollsmatch.
regn, blåst, trögt spel och Dana på bänken (vilket jag tyckte var bra för hennes knä är inte helt återställt),
dessutom har jag svårt att se  charmen i fotbollen -som den är ....  Smög ner och in i bilen de sista tio minuterna (och då kom Dana ut på plan..) för att värma mej. Matchen slutade 1-1.
Körde hem Reneé,Annie,Matilda och Dana till Kvidinge och sedan körde jag och Tekla uppåt landet.
Tanka gas och mat på vägen och sedan raka vägen till stugan. Hämtade upp Rasmus och Karro-
som hade haft en mysig helg, plockat svamp, och njutit framför kaminen.
finare väder vid Halmstad - trots en brand som rök ner stora delar av stan.
Hemma igen hamnade vi framför en skräckfilm - nja sådär.
...och sen  SYTYCD:  CYRUS + SCRILLEX + DUBSTEP = kan det bli bättre????  LOVE IT!
 
säger god natt och så ses vi i morgon!!  puss puss  /L8 ♥
 
 

Kommentera här: