2

La la lala la lalala la Laholm....

Hade tänkt simma idag efter jobb men jag var för länge på jobbet så det fanns varken lust eller tid när
jag väl kom hem. Christer och Lucas var i trädgården och jag hamnade där oxå fast bakom gräsklipparen. Näst  sista gången för i år, och nästa gång ska jag ta ordentligt vid kanterna oxå. Önskar mej lite mer tid där ute i trädgården - tycker om att pula där fast det kommer alltid långt ner på TO DO-listan, tyvärr.
    
höst i min trädgård! Älskar hösten och alla underbara färger som kommer då!
en önskan och födelsepresent på G!! Ett ordentligt byggprojekt  i trädgården....
en ledtråd...  några gissningar på va det kan vara??
I utbyte mot en körning senare på kvällen gjorde Dana kvällsmat till oss andra och Rasmus gick till samling
på IP. Match mot Munka och hans andra match detta året...
fotbollsmatch i Kvidinge      
I halvlek körde jag Dana och Elin till Åstorp för de skulle kolla innebandy. Dana hasade upp inspringningen
på plan av spelarna så jag var tvungen att följa med in och kolla - försent! Men jag hann se några minuter innan jag körde till baka till Kvidinge för fotboll...                                                                                                                       
30sek in i matchen och de hade redan gjort mål!! De är SÅÅ bra!!
I Kvidinge förlorade vi med 2-3 och en av de sämsta domarna som jag sett - blåste inte för mycket vilket resulterade i att spelarna kunde göra som de ville och vara så råa som de ville.... Inget kul att se och en
hel del upprörda kommentarer från publik och spelare!
Efter den matchen körde Lucas och jag till Åstorp för att hämta tjejerna och se slutet av den matchen ....       och köpa godis...
de här killarna spelade  och de vinner ALLT!  96-lag men flesta är 97:or, dvs  Danas jämnåriga. 
 
7-1 vann de denna matchen med och det känsdes inte som de tog i!  Fantastiskt duktiga tränare har de oxå! Fick sällskap i bilen hem av EmilJ och SimonN inom Oj och handla godis och snacks till kvällen                    (hela helgen får jag hoppas!) Satt och ropa "La la lala la lalala Laholm" i bilen, och försökte få in andra
ortsnamn oxå - vilket inte var det lättaste, men kul! Hamnade i soffan och tittade på ett gammalt
Criminal minds och sen i säng .
Jag festade till det med chips och dipp vilket var väldigt längesen jag åt och gott var det!!!
 
En rätt skön avslutning på en jobbig arbetsvecka!
 
Vi hörs och ses! puss puss /L8 ♥
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Gissar växthus

Svar: Nä, faktiskt inte! Min födelsedag är är inte så nära som vissa andras....
Lotta Henrysson

2 Linda H:

skriven

Hallå snygging! Förråd är min gissning:) Ha en fortsatt skön helg fining, kram!<3

Svar: Hej själv fining ! Nä förråd blir det inte iheller...
Lotta Henrysson

Kommentera här: