0

KRÄFTSKIVA!!!!

En uppfräschning och sen gick vi till grannen för
lagom gångavstånd!
lite extra kökshjälp
dukat och fint av både Gun och Morgon skulle jag tro!
massor av egenkräftor och havskräftor
paj, aioli och annat gott
 gäster...
... sen åt vi!
en suddig bild av Gun och Nick  (... jag vet vem som var fotograf...och de va inte jag...)
Morgan - vår värd himself!
Jag älskar att äta kräftor och skaldjur och musslor och ostron och räkor och alla sorters fiskar!!
Gunsan mellan herrarna Henrysson
Det här är Fredrik... han frågade mest efter syster Annika :)
Det ser ut som vi drack sprit också.... men de vette hundan...inget jag minns i alla fall ;)
Underhållning utav....
Nick Borgen - en riktig entertainer!
En STOR måne när vi gick hem vilket vi var tacksamma för, för i skogen finns det inte någon gatubelysning!!
 

 
 
 
 
 

Kommentera här: