0

Energislukare....

SOVMORGON och promenaden tillsammans med Christer fast det blev bara 3km denna dagen.
disigt och kallt
vackert och soligt!
En rätt så lugn dag, fast när jag vaknade i morse och "kände efter" så kändes det verkligen som en massa kraft försvunnit från mej denna veckan, kraft som jag har i normala fall.
När saker och människor stör mej och snor energi från mej och jag inte vet (vilket jag brukar göra) hur jag ska
hantera det blir jag ledsen, arg, irriterad och skitsur. Men jag hoppas jag funderat klart snart så jag kan reda upp det göra det rätta för mitt egna bästa.....
 
 Jobbade till 16 körde inom Storköpet med Christer och handla mat. hm packade upp Christer begav sej ut i löpspåret tillsammans med Dennis. Kom på att jag behövde blommor, körde till Åstorp och BG´s köpte tulpaner och Salal (till Christers pinnar) ,tvätta och fixa innan jag körde och hämtade Marie , lämnade Dana hos Fanny och Marie och jag körde till Pernilla och tittade på Caprikläder.
lika god mat som det brukar vara hos Pernilla!
Köpte ett par ljusa jeansbyxor. Hemma tog jag på  pyjamas, borstade tänderna och la mej i soffan och somnade sidan om Christr som tittade på film.
 

Kommentera här: