0

Huvudvärk....

brukar jag inte ha men det hade både Christer och jag (jag ska hoppa över rödvinet!) , så pass att jag struntade i att träna pump på förmiddagen som jag hade tänkt. Men jag körde till Åstorp och hämtade Dana hos Martin och körde Martin till hans samling innan match (som de såklart vann! Grattis!) Blev inte mycket gjort denna dagen och inget av de som vi planerat innan.. Duschade och gjorde mej i ordning för kvällen och Dana lockade mitt hår.
Färdig för middag hos Campers
Tinas fina betong kont i rabatten.
Förplock - god foccacia, och rökt skinka
Grillkocken himself
Grillat i sex (!!) timmar och mycket, mycket gott!
Roligt, gammalt "5 öresspel" från loppisen.
sååå smarrig dessert.
Mycket trevlig kväll till sent på natten, god mat och härligt sällskap!
Stort TACK Tina & Rasmus!

Kommentera här: