0

Bilder från Stockholm

Förra onsdagen körde Christer och jag upp till Vallentuna, Stockholm och kusin Henke för att kolla på Sweeney Todd. Bilderna har jag inte lycktas få över till datorn...förrän idag! :)
Jag mötte Henke på plattan, där jag skulle mött Christer, men han var som vanligt försenad. Henke och jag gick runt för att hitta en lämplig (läs öppen) Sushibar. Till slut kom vi till Pong, en liten bit från vårt hotell och från Stadsteatern.
Riktigt god sushi och härligt sällskap!
11 bitars.... med misosoppa
Vi satt högt och snett på Stadsteatern... inte de bästa platserna, men de platser som fanns kvar när jag bokade
Kristallvertikalaccent
plattan inifrån teatern
en öl i pausen
Som jag skrivit innan så var det mörk och man gick inte trallande och dansande därtifrån som man gjorde efter  pricilla precis, men det var en bra föreställning och allt var mycket proffsigt. (Och om man sett serien "Vänner" och kommer ihåg när Joey ska spela mot en "riktig" skådespelare (kommer ite  ihåg hans namn), ch knepet från honom var att man skulle spotta när man spelade för att göra det trovärdigt....
Jodå Peter Jöback var trovärdig på scen.... ;) t.o.m jag kunde se det.
 
Nu ser jag fram emot en sushifrossa tillsammans med Henrik hos oss på  VillaVidås i sommar!

Kommentera här: