1

ny bok

Nu går det inte så bra för mej.... 
Kameran fortfarande borta, min gamla dator la av och tack och lov har jag ju redan en ny....windows 8.....
kan inte lägga upp bilder från mobilen på den nya datorn....
Ja ja för se när jag får ordning på det!
Var och handlade mat och en ny bok tll mej i Hyllinge igår middag. Har bestämt mej för att läsa ut boken så fort som möjligt, så jag började bra i går eftermiddag. Tänker lämna över den till mina barn sen.
ökte vikariejobb förresten i Kvidinge oxå, chefen och samordnaren var sjuka, så jag får höra av mej på tisdag nästa vecka. Men de fick mitt telefonnummer i alla fall.
Hade en massage på kvällen och skulle ut för att springa.... nä det tar emot för mycket nu.
Läste och pratademed Christer tills han stck iväg på badminton.
 

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Snart blir det bättre för du ska vara med oss många dagar. Längtar!

Kommentera här: