0

underskåp

 
älskar det här köket på ikea!
Torsdag kopm jag upp i tid och fick en del gjort men sedan hände något så jag glömde tiden.... 08.05 kom jag på att jag skulle hålla pass i Åstorp kl.08.30...lite bråttom men var i tid och gjorde vad jag skulle: Ett Stryka/konditions-pass. bara några deltagare men de som var där kämpade väl! :)
Hem och fixade lite  och sedan körde jag tillbaka och vidare till IKEA där jag köpte ett underskåp till tvättstugan,
letade presenter och handlade mat på maxi.
Hemma igen packade jag upp och fixade innan det var dags för ett boxningspass i Åstorp.
Boxades med Christer, Lucas följde med för att springa på löpbandet. Lena boxades och Conny styrketränade på gymmet. Duschade och begav oss hemåt med uppehåll hos Martin där vi plockade upp Martin&Dana.
Någonstans hade de grävt av en kabel vilket resulterade i att det inte fanns internet på ett stort område (Christer hade inte haft tillgång till det under hela dagen i Eket). Ingen tv, ingen dator....
Kvällsmat och sedan kortspel med killarna. Martin tränade och Dana duschade..
 
puss och kram /L8

Kommentera här: