0

Ren bil och dubbel andra dagen i rad

Sov lite längre idag, behövde det! Tekla fick springa av sej i grusgraven istället för
en promenad med mej....Grusgraven är MYCKET roligare, tycker hon....;)
 
Inte så nöjd med mina söner idag, de sköter inte sin skola som de borde!
 
Fixat mycket med tvätten, städat i huset och nu är även min bil städad och vårfin, invändigt åtminstone!!
 
Dubbelpass ikväll också på ÅFC.
Först ett PUMP-pass, tungt som tusan för mej idag, vet inte varför (om det inte är så
att min kropp var lite trött efter tre pass i går ...?!) Men vi kom igenom det och det kändes riktigt gott!
Undrar hur de två unga killarna som gjorde det för första gången ikväll, kommer att må i övermorgon ;)
TACK TILL ER GOA SOM PLOCKA UNDAN EFTER  MEJ!
 
Sedan körde vi på med ett X-fit-pass. 16.30min effektiv tid, inte mycket till pauser blev det men jag ´tror
att de flesta var nöjda, trötta och glada att det var över efteråt;)
 
Hemma igen så kokade Dana ägg till mej medan jag duschade.
Ätit upp, bloggat klart och nu tänker jag göra resten av familjen sällskap och krypa ner i sängen....?
Hur blev det?! De andra ligger alltså redan i sina egna sängar - det var så jag menade :)
Sov gott så hörs vi i morgon!
pusspuss /L8 <3

Kommentera här: