0

Svettigt värre!

 
 
Inne i Helsingborg hos sjukgymnast Mattas fick Dana göra tester för att kolla hur långt hon har kommit i sin rehabilitering. Fem olika tester för att kolla styrka, koordination och stabilitet.
Uppvärmning på löpbandet i tio minuter.
   
 
    
Vi var alla nöjda efteråt med hennes resultat, nu ska hon fortsätta bygga för att bli bättre för att klara fotboll
och innebandyns påfrestningar.
Vi körde inom McD så Dana fick en cheeseburgare och jag en extra kopp kaffe.
Hemma bytade jag till träningskläder och gick igenom pumpen, körde till Åstorp med båda Dana och Emmy
som sällskap.
Ett svettigt pumppass!!
Min käre man var med idag..... måste träna utfall med honom här hemma innan nästa gång... ;)
TACK NI SOM PLOCKADE UNDAN EFTER MEJ!!
Efter pumpen gick jag direkt ner till Crossfit-hörnan för att hålla ett X-fit-pass.....
Värsta är att efter några minuter vill jag så gärna vara med själv...
Ett härligt gäng som kämpade mer än väl.... även om någon fick ge sej efter halva passet....Philip...;)
Tror de fick träning så de blev nöjda...;)    (Kul Katta.!...;))
Hemma efter duschen så åt jag lite ägg och sedan började vi titta på en ny serie: "Suits" - bra!
Ha en underbar dag!

Kommentera här: