0

VIT-,GUL- OCH BLÅ SIPPA

 
Före bilder kan jag visa men det tar ett tag till innan jag är så nöjd att jag kan visa efter bilderna...
Jäkla röra i källaren! ...även om det blivit lite bättre idag
Rastade Tekla i grusgraven och sedan kom Christer och hämtade mej för att åka till Åstorp, Björnekulla
för att gå på utvecklingssamtal med Lucas....  Ingen av oss var speciellt nöjd, men om vi ännu en gång
hjälps åt att styra Lucas i rätt riktning så kommer det kanske att bli bra en dag...  :(   Han är ju duktig
egentligen, har bara ett stort behov att tramsa och spela pajas. Tror också att när han fått tillbaka balansen,
utan dator så kommer allt bli lite lättare (det brukar bli det)
Fick en idé, så vi körde inom OJ och köpte lite hjälpmedel....
Hemma så gjord Christer kvällsmat till mej och sej själv. Lucas stack till killgruppen (de skulle på bio ikväll)
Martin var redan här, Dana kom efter en stund och Rasmus har alltid träning på måndagskvällar .
Efter maten stack Christer, Tekla och jag till MaglabyKärr, fast vi gick ingen runda utan vi stannade och plockade murket trä och gamla löv.
Funderade på att kolla hur gamla de här träden egentligen är.....
Vi kom överrens om : GAMLA. och lät det vara sen...
Jag plockade med mej en liten bukett vitsippor hem
Står finns i köket och luktar gott! :)  
Sedan bytade jag kläder satte mej på min nypumpade cykel och begav mej ut i naturen...upp för åsen och
ner igen. Rätt mycket längre tid tog det,än den gjorde sist jag cyklade rundan (det var på triathlon)
så 37.30min tog rundan på 12,35km.. får väl vara nöjd ändå.
Christer var fortfarande ute med skalbaggsmaten i skjulet så jag räfsa och plockade bort gammalt från rabatterna, hittade lite nytt som:
Scilla
Blåsippa
Gul- och Vitsippa
Tror Lavendeln tagit död på mina Vintergäck.
Nu ska jag pyssla ihop Lucas nya uppgift och håller alla tummar på att det kommer att hjälpa honom!
 
Tack för idag och hoppas på en ännu bättre dag i morgon.... det VET jag att den kommer bli, nästan
hur den än blir!! Ser fram emot i morgonkväll (det är alltså ingen combat på ÅFC i morgon), men det tar vi då !
Puss & Kram /L8<3

Kommentera här: