0

Äntligen nya skor!

Kom inte upp så tidigt som jag ville ...Lucas var hos tandläkaren och fick satt i gummiband  som förberedelse tills han får sin tandställning. Christer tog flyget till Vallentuna där han ska vara några dagar .
.....men när jag väl vaknat så blev det först ....
en timme combat 52 framför tvn, direkt efter det....
5km med Tekla i regnet.
Duschade och körde till Väla för att byta batteri i Christers klocka och för att köpa ett par winterwalking-skor... 
Hann med en lax-sallad och en Mia-kram oxå!  ♥
Körde därifrån och direkt till Trappan där jag skulle vara mellan 14 och 23. Lite läxhjälp, ett tolk-möte,en del mat och lite tröstande, massor av skratt och en mysig kväll!
 
Hemma igen så blev det 1km med Tekla....
i mina nya skor - snygga,sköna,varma och vattentäta (och dyra!!)
Inte nog med att jag fick en härlig födelsedag nere på Dominikanska med champagnefrukost , utan jag
fick dessa av Britt-Marie & Per! TACK!! ♥

Kommentera här: