0

NYÅRSAFTON

Fotade inte på dagen precis men jag tror... tror nog vi var vid poolen... ;)
La Rocca på kvällen
Lars försökte ta bild på mej... det är inte så lätt att få dt bra med det motivet ... jag vet!! :P
underbara svanar i poolen kvällen till ära!
Vi var alla överrens att de svararna inte skulle se ut så dagen efter....;)
Faster i äldsta brorsbarnets knä... det var inte så läge sedan det var tvärtom ... tycker jag.
God mat, god buffè
hela gänget

Bordet intill hade en ettåring som skrek HELA tiden, och det hördes att det var inte för ungen hade ont eller var ledsen (det lät som trött och bortskämd)....  Blev tokirriterad på föräldrarna som inte gick därifrån och visade hänsyn till alla andra på restaurangen. Det är ju trots allt sånt man får "lida"för när man har småbarn - det gäller ju oss alla!
Till slut tröttnade Lucas (som ändå satt längst bort från dem) och gick bort till dem i skjorta, slips och vattenkammad och som ung tonåring och bad dem vara tysta, på ett lugnt och artigt sätt. Pappan till barnet sa att det var svårt..... Fast sedan tog de barnet i vagnen var borta i några minuter och efter det hade barnet somnat.... Hur svårt var det nu då? 
Mina älskade älskade ungar!!!  ♥♥♥
Alla tillsammans! :D ♥
Stora torget,senare på kvällen
 
GOTT NYTT ÅR!
Vilken fest det var ! Alla kramades, pussades, dansade, hejade och var bara nöjda!
lyckliga tjejer!
Har ingen aning om vad han hette men vi två dansade nästan varenda kväll innan discot på torget.
Mycket för han var duktig på att dansa och var klart gay!
Han och Lucas utmanade varandra i Jumpstyle
Lucas "sålde" dessutom sin nyårshatt till en tjej för en kyss - klart värt den! sa han efteråt...
(hon var över 18...)
Dana med två av dansarna, Julia och en kille...
Jag med två andra dansare
Killen till vänster var med överallt, skitduktig på att dansa men det var sällan (aldrig) han log, inte ens på scenen (vilket jag frågat/påpekat för honom kvällen innan). Men här ler han! 
 
Det var utan tvekan mitt livs bästa nyårsafton!!
Jag har en viss förmåga att få ångest när det är nyår - mest för smällarnas skull - avskyr dem!
Detta året kanske det gick av två-tre raketer en bit bort - sånt behövs inte när alla andra omkring en
skiner och lyser upp!!  
TACK TILL ALLA (och framför allt till Britt-Marie & Per!)! 

Kommentera här: