0

Bowling

En god morgonpromenad
morgonsimning 1000m
redo för dagen

MI hela dagen , måste säga att det inte var lika inspirerande denna dagen, berodde säkert på mej, men det kändes som det mesta var upprepning från gången innan.
En bok jag tänker läsa.
vår inte bara i luften!
 Härlig förmiddagsrastspromend
Allén i parken
kyckling och det sista afganistanska riset till lunch
köpte lite nötter och naturgodis för att se om de  kunde hjälpa mej att vara lite mer koncentrerad och intresserad...

Slutade tidigare och 16 hämtade vi upp min mentorselev D i Ängelholm och körde för att lämna Sofie i Åstorp. Jag hade bokat bana i Åstorps bowlinghall för vårt mentorspar att spela en timme...
Det var rätt jämnt.. men till slut vann jag. En mycket trevlig och rolig timme som garanterat kommer ge träningsvärk i armen...

Efteråt körde vi till Hyllinge och Familia
 Så fick vi våra bakade potatisar med kyckling och lax
Hemma lagade Dana maten och gjorde pestokyckling
Lämnade D i Ängeholm och körde sedan hem till min man för en kväll i soffan utan tv bara prat och disskutioner.

Kommentera här: