0

RASMUS 20 ÅR, 21/5

Skön tidigt morgonpromenad innan det sista fixades till i huset och...
paketen plockades fram. Dags att gratta Rasmus som fyllde 20 år!
Alla tre älskade ungarna samlade
älskade fina mannen i mitt liv!

Ångest ångest!!
Lämnade över huset till två (fem) städorskor som skulle storstäda vårt hus under dagen...
Det trodde jag verkligen inte att jag skulle gå med på för några år sedan.
Rasmus var ledig under dagen och hade ansvaret över Tekla, för städorskorna var väldigt rädda för henne.
Körde till skolan med Sofie och hade sociologi under dagen och "jobbade"i grupperna.
När vi slutade körde jag hem till Skåne och sedan till Helsingborg för att hämta upp Tekla och Rasmus.
Tror de hade haft en bra dag på Jutan.  
Gick igenom huset och kollade städningen, följd sedan med Christer för att plocka hallonblad och för att prata en stund.
kanin?
Hallon!
Där var snyggt och det var välgjort i nästan hela huset, några golv med ful hinna på och lite slarvigt på något stlle men  jag är väldigt väldigt nöjd annars! Skönt att komma hem och inte bli anfallen av damm- och hundhårsråttor! Luktade gott och allt sken och blänkte.
Rasmus önskade sej Yacatana till kvällsmat så det blev det för oss.
Trevlig avslutning på dagen.
 

Kommentera här: