0

Bipolär

 
 
En kort morgonrunda efter en sovmorgon och jag tror jag fick ihop nästa 8,5h sömn i natt!! Både bra och dåligt...
Körde själv till Halmstad för Sofie vabbade idag också.
Hade Psykiatri och om Bipolär idag, intressant och lärorikt!
Lunch på Peking med dessa donnor!
sushi, lite biff och frukt till efterrätt
Körde hem vid 13.30, efter 40min you tube-föreläsning av Ann Heberlein (eller vad hon heter) .
Tömde diskmaskin, diskade en ny gjorde en
 
äpplakaga på mormors vis och sedan bytte jag kläder och begav mej ut  för att springa.
5km blev det och faktiskt gick det rätt så bra! 
Hemma igen satte jag igång kvällsmaten och medan den puttra på spisen slängde jag mej in i duschen.
Rödspätta med potatissallad- ätbart... men inte mycket mer.
Diskade och fick tvättat undan fyra maskiner under kvällen, gick en pw med Lena och Tekla på 3km medan äpplakagan var i ugnen.
Den blev god!!
Christer kom hem och vi försökte prata med Lucas (mail idag igen från hans lärare...  :(), vet inte om vi
blev något klokare, men jag bäddade rent i hans säng i alla fall!??
Dana straffläggare kom hem från innebandyträningen och nu går jag och lägger mej!
Tack och gonatt!  :*

Kommentera här: