0

2016

En liten sammanfattning av år 2016 (mest från instagram)
Vårens mål nerskrivna. Jag är nöjd med slutresultatet även om jag inte räckte hela vägen fram på alla mål, men det bleb tillräcklgt bra, allt utom Änglamilen , mina -kg, och cykelskjul/utedass som inte är på plats än. Vilket då i sin tur är bra, pga ändrade planer.
 
 
En härlig helg i Malmö (som vi måste göra om snart Jenny!!!)
Dessa två på bal i Stockholm, dit de båda flyttat nu. Och i övermorgon flyttar de till "egen"lägenhet.
En härlig helg till Budapest!
Danas studentbal på Dunkers
 
 Socialpedagogexamen 
Lucas gick ut nian och sista året och sista barnet för oss på Björnekulla
Intensiva studentveckor med denna donna Dana
 
 
 

 
Så var äntligen den dagen där!
 
Ann och jag hittade till Jossamikas dansstudio i Ängelholm
..och jag är kvar där fortfarande
Denna älskade hunden lämnade oss och livet, saknar henne otrilogt i mellanåt och ibland är jag tacksam för vi tog ett klokt beslut
 
 
 
En fantastiskt rolig fest på Vägasked!
En otroligt härlig resa till ew York med familjen och fm. Ohlström
Efter några arbetslösa, dryga och superjobbiga månader så äntligen lossnade det!
Både Combatinstruktör och enhetschef på en vecka!
 


 
Tacksam för ett underbart liv med allt och alla!

Ett gott slut och ett Gott nytt år till er alla!
Massor av kärlek

Kommentera här: