0

STUDENT

Tidig morgon! 
Körde dessa tre till Perstorp och till...
Henrik, där de skulle ha champagnefrukost
Hämtade blommor i Åstorp, som jag hade beställt och betalt innan. Åt frukost och sedan körde jag till Klippan igen
Snodde rundor hemma för att nästan få det i ordning. 
Klockan 14 var det utspring
Underbara ungdomar och studenter
tältet i trädgården
Lucas hjälpte till att dammsuga köket
maten börjar bli färdig
Morfar körde hem Dana från Klippan i Poppes cabbe.
Tack pappa och tack Poppe!!!
 
Tina och Tomas var först av alla gästerna på plats!!! Tomas sa, titta noga för det är nog första och sista gången som vi kommer först!
Danas present från oss.- Vill ni jag ska flytta hemifrån, var hennes reaktion!
Tomas, Tina och Kristina hjälpte oss i köket. Tack snälla alla tre!
Jag är så otroligt stolt över våra tre barn. De klarar sig alldeles utmärkt och de är fantastiska alla tre!
Sjukt stolt mamma!  Lav ya! <3<3<3
dagen efter...
 
Chriter och jah hjälptes år under både lördag och söndag att diska, rensa, kasta och snygga till hus och trädgård efter den sista av en lång rad fester och det ska bli så otroligt skönt att chilla fram till onsdag - för
då går vi på det igen! :D
 
Jag är också väldigt tacksam att jag kunde få minenda semestervecka denna veckan nu när det varit skolavslutning och student. Vet inte hur det hade fungerat med Christer borta så mycket om jag dessutom hade jobbat heltid. Men nu har det fungerat och jag är glad över ha varit tillgänglig för våra barn .
 
Nu har det mesta av denna dagen gått åt till att blogga ikapp och jag har bara att tillägga att min kära syster fyller år idag!
Stort grattis syster yster!!

Kommentera här: