0

Lång kvällsrunda

Tog tåget till Klippan 05.45 efter morgonrundan med Tekla i väldigt halt väglag
Simmade och äntligen så kunde jag simma 1000m igen foten höll och jag kunde ta i så jag gjorde det
på en "vanlig" tid. Gick till Väst när jag gjort mig iordning. Efter morgonmötet så åkte jag med Raida till Åbyhem där det först var ledningsmöte och sedan...
en utbildning/föreläsning för cheferna om hur man bryter smittspridning - Mycket bra!
Åt pastarester till lunch och hann tyvärr inte med någon lunchrunda med Lena. Budgetmöte i Kommunhuset på eftermiddagen och efter det skulle de andra göra en intevju som jag inte skulle vara med på så jag tog 15-tåget hem.
Hann en fika med Christer som satt hemma och jobbade innan
Tekla och jag gick 7km på kvällen och vi tog i båda(Tekla tvärvägra halvvägs men fick snällt följa med ändå), helt skakig och matt när vi kom tillbaka och då blev det slappt

Kommentera här: