0

Skäralid

Vaknade kl 06 (eller egentligen lite innan men jag gick upp vid 6) och gick ner för att plocka undan efter festen. Diskade, tvättade dukar och ställde undan. 06.45 försökte jag lägga mig och sova en stund till men det gick inte utan jag messade Lena och vi tog med Tekla på en timmes morgonpromenad vid 07.40.  Åt frukost och såg ett avsnitt med Christer. 10.15 körde Dana och jag till Helsingborg för att hämta balklänningen på Anina.
Handlade mat till lunchen på maxi. Fixade och förberedde sedan kom fam. Johansson och Paul kom hem till oss och så körde vi i tre bilar till Skäralid. 
 
Lucas somnade i en av bilarna och inte förrän vi kom en bit så saknade vi (Christer) honom...
Rasmus sprang tillbaka och avlarmade bilen och släppte ut Lucas (som nog gärna hade sovit kvar i bilen ;)
VITSIPPOR!!!!  ÄNTLIGEN!!!  
Snö nere i ravinen mellan stenarna!
Vatten i källan
Efter vår skogsrunda så lyckades vi överta en eldstad.
Supermysig dag med härligt sällskap och goda korvar (även om Tekla tyckte att Karros soyakorvar var
helt oätbara!) 
Lämnade Paul i Åstorp handlade mat  på Oj och tankade diesel.
Försökte att ta en liten PN men det gick sådär, Dana spelade högt medan hon piffa inför kvällens fest i Perstorp. Johanssons kom hem till oss.
Bubbel nästan hela kvällen
sparris till förrätt (lite synd med bearnaisesåsen)
Åt fläskstek till varmrätt
Guitar hero efteråt 
Mojito som efterrätt för dem som ville det
Sedan erkände vi alla att vi var trötta...

Kommentera här: