0

Capri Collection

Jag hann få klart det mesta på min lista innan Dana kom hem från jobbet och gymmet. Hon dushade och så körde vi till Väla.
Lunch på Grafitti
En runda in på XXL, Systembolaget och Flowerteam. Fortsatte till Hyllinge och Maxi
Pantade flaskor och burkar
 
 
Musslor på Citygross och vars en kaffe/te på EspressoHouse
Nya höstblommor i utekrukorna
Tillsammans städade vi det sista i köket och hallen. Lucas badade med sina vänner. När jag var klar med allt så duschade jag , Christer kom hem från Vallentuna, Danas vänner kom som skulle ha spakväll hos oss(vilket de inte hade ändå) detta resulterade till att jag kom alldelesför sent till min kvällsträff hos Pernilla i Åstorp som hade kläd-party med CapriCollection. Tina & Lars kom ner på kvällen och jag körde dit Christer och Lucas, innan jag körde till Åstorp. 
 
Jag köpte en t-shirt och ett par gröna vardagsbyxor. Pernilla hade som vanligt gjort enormt mycket och enormt god mat!
 
Ett litet glas väldigt gott vin till det.
TACK Pernilla och Gisela!!

Kommentera här: