0

En härlig dag!

En skön morgonpromenad i bra tid, frukost och dusch innan jag körde till jonnet och var på plats vid 06.30.
En bra förmiddag med två intervjuer, en av var sort... Fick undan en del på kontoret innan jag följde med ut på matrunda Bäckavägen.Följde med till Bibliotekshuset och fick glädjen att träffa fler av våra härliga vårdtagare.
Efteråt hann jag äta min lunch precis innan jag gick till Kommunhuset och var med på losam. Tillbaka vid 16 och hade tre medarbetarsamtal. 
Fick undan lite annat innan jag lämnade Ybbåsen kl. 19.27, och körde direkt till Ängelholm
 Ett danspass (två deltagare) i 50 min och härlig svett.
Körde hem, hängde tvätt, åt en macka och drack grönt te, satte igång diskmaskinen, bloggade, dusch och NU ska jag gå och lägga mig.
Så nöjd med min dag fått en massa bra saker gjorda! Mitt i allt så njuter jag väldigt av livet jag lever och vad jag gör om dagarna! ♥
 

Kommentera här: