0

2017

Så vad har hänt under år 2017 för mig? Inte mycket tänkte jag innan...
    
Jag har kört combat minst en gång i veckan (ibland både två och tre gånger)och inte missat en enda gång under detta året! Min vikt har ändrats en del, mellan bilderna är det ca -7kg, men framför allt har jag fått till baka en del muskler!! Lycka!
Började ledarskapsutbildning för chefer i äldrevården..och slutade den, började arbeta som OC i Perstorps kommun...och slutade med det.
         
Intensiv Osloweekend med Spraymastergänget!                     
En fantastisk skidresa med Ohlströms till Iscgl!
Book of Mormon - Hysteriskt rolig musikal! tillsammans med underbara Christer, Christel & Fredrik !!
CampIvarsgård: Vattenkrig i snöstorm.... en upplevelse!
 
Jag klippte av ½meter av mitt långa fina hår... och var inte alls nöjd med det och ångrade mig djupt!
En härlig valborg i stugan med Nilssons och Johanssons!
En häftig uppvisning och helg i Köpenhamn med Christer och med Eleven!
Landskamp i Volleyboll i Örkelljunga
 
Så en rolig resa till Athen med underbara människor! Paul&Ann och Mark&Pernilla, nästa års resa är i planeringsfasen fortfarande...
 
Midsommar i Ljungbyhed med Ohlströms - så Ofräckt och supermysigt!!
 
Fogerthy i Malmö - tyvärr en besvikelse
   
 
Massor med arbete i stugan och så bra resultat där! Dessutom var det ovanligt mycket svamp där. 
Mina älskade ungar! Lucas opererade sitt ena öga för starr. Har styrketränat mycket, en mästare i LOL och går till skolan, blandat resultat där däremot.
Dana tillbringade de första månaderna på året i värmen med bl.a Kajsa, började läsa på högskola till förskolelärare och nu har hon smällt sitt sedan tidigare opererade korsband...
Rasmus och Karro kämpar på ( jag tror att de har det riktigt bra)och har skaffat sig en helt underbar hund: Tristan den vilde!
 
Christer har äntligen fått en trädgårdsdamm hemma.
 
En underbar resa till Alicante med Poppe och Malin! Jag är säker på att årets godaste öl drack vi där på berget!  Resan måste göras om, Poppe & Malin!!
 
 
Jag har dansat ovanligt mycket detta året, i Ängelholm, i Klippan, på Väla och i Ramlösa.
Det har varit bra för jag har behövt det extra mycket - inte bara för kondition styrka och för att komma i min rätta form(vältränad) igen, utan även för att bygga upp mitt självförtroende och självkänsla igen som fick sig en större törn än på väldigt länge detta året. Det känns som jag snart är ikapp med mig själv igen och mår så mycket bättre nu!
  
Jag har efter ca 19 års (!) betänketid bestämt mig för att hoppa på ForeverLivingProducts-tåget tillsammans med finaste Camilla. Ser fram emot den resan vi kommer göra tillsammans nästa år och allt jobb som kommer att krävas av mig!
 
 
Med dessa underbara människor(Christel&Fredrik), som jag bara vill träffa mer och mer, blev vi världsmästare i champagneprovning i Stockholm under hösten. Som en extra bonus skrattade vi till oss kramp i magen till Johan Glans samma helg. 
En extra piff på svampracet blev halloweenmaskerad på kvällen vilket var hur roligt som helst och jag tror vi gör det till tradition direkt! Och hoppas på att kossan kommer dit fler gånger!   
 
  
Jag blev Crosscageinstruktör och startade upp massagefirman igen ....
 
och jag som tänkte innan detta inlägget.... -Vad hände mer än att jag bytte arbetsplats och sa upp mig från den igen... Jo, någon resa blev det nog... Eller tre fantastiska utlandssemesterar!!
Troligtvis hamnade vi i Guiness rekordbok och jag tränade mig till en kropp som jag tycker om igen (jaja jag är inte klar men på god väg!) Många älskvärda människor! Verkligen!!
Men det har också varit ett halvår utan mina systrar...
Jag är tacksam för all träning, för Christer som står ut med mig och för mina fyra(fem) fantastiska ungdomar, och jag har en hund i mitt liv igen även om avståndet är lite väl långt! Jag är tacksam för att jag vågar lita på min magkänsla och jag är tacksam för att jag har ett helt fantastiskt år framför mig nu!
 

Kommentera här: