0

Nästa resa

Mådde ok men var lite trött och kände mig lite dagen efter så jag gick ut direkt på morgonen gick halva och sprang halva rundan för att få igång kroppen och andningen.
Åt frukost, satte på träningskläder och körde till Klippan, där jag höll ett combatpass för elva deltagare.
Stor koncentration och en del skratt. Det kändes riktigt bra på alla sätt. Körde hem och duschade, vilade en kvart innan Christer och jag körde till Maxi i Hyllinge och handlade mat till kvällen. Dukade, detaljstädade och förberedde maten. Klockan 18 kom Annika & Mattias. Dags att detaljplanera resan som vi ska på innan resan vi bokade kvällen innan. 
 
 
Är så glad för min "bokollon-vas"
torskrygg som förrätt
Baconinlindad oxfilé med potatisstrudel, körsbärssås, slungad spenat och morots-och vaniljpuré
Riktigt gott, tyckte jag!
Men efterrätten blev inte alls som jag tänkt mig varken i smak eller konsistens, så bananglass gör jag aldrig om!
På natten när Annika & Mattias kört så dansade vi lite tryckare innan jag gick upp och somnade i Lucas säng!??
Han satt och spelade på datorn, men jag vakande och gick ner till min egna säng efter en liten stund.

Kommentera här: