0

Smugglarrutten

Det var bestämt att vi skulle köra sugglarrutten mellan Österrike och Schweiz, och en uppvärmningsrunda i 8:an. Vi hoppade över 8:an och åkte direkt upp, tyvärr så hade jag blivi för rädd igen så det var inte kul alls. Bestämnde mig för att själv åka hem då så de andra skulle slippa vänta på mig. Men altrenativet gjorde att jag följde med dem ändå... jag hittade inte därifrån, trots att de försökte förklara. Jag kom ner ...
 
 
 
 
 
 
 
 
två små söta ekorrar sprang omkring och lekte, lyckades till slut fnga en av dem på bild.
 
 
 
 
 
Häftiga star-liknande fåglar som kvittrtar annorlunda än vad vi är vana vid.
 
Kalposliknande på hjort
After skiin blev på Plagger 
Mysigt och gott
 
 
Tillbaka i lägenheten, så funderade vi på om vi skulle ta oss ut igen, pratade med våra nya grannar från Danmark, som också tyckte after skiin var annorlunda än vad vi alla var vana vid.

Det slutade med att Christer och jag gick och handlade medan Annika och Mattias duschade och lagade mat. Pasta med god sås!! Ungdomarna gick ut och dansad , alla uton Dana som kom upp till oss istället. Men det dröjde inte länge innan Cornelia, Rasmus och Max kom tillbaka. Lekte lite (med såriga läppar efter solen!).

Kommentera här: