0

Snabbvecka

Hur fort kan det gå egentligen!??? Torsdagen var onsdag för mig för tiden springer iväg!
Men jag höll mitt combatpass och denna gången strulade varken jag eller musiken, ett härligt pass med grym musik och mycket energi! Arbetsdagarna försvinner men jag får en hel del gjort. Följde med en av medarbetarna till en av våra vårdtagare, vilket var mycket trevligt för oss alla tre!
Hade tänkt köra in il stan för att träffa Luis men ett missförstånd gjorde att jag körde hem direkt i stället.
Åt kvällsmat själv för Dana och Emil var och handlade för att sedan göra kvällsmat till sig och till Lucas.
Innan worldfitness-passet med Josefine i Ängelholm.
Jag saknar Lisa väldigt mycket som instruktör, energin som jag får av de passen kommer inte lika lätt nu.
Dana var iväg och hämtade Christer i Hässleholm där han landade med tåget (!?!) I hässleholm hade han fått vänta ett bra tag och sedan åka med ersättningsbuss resten av vägen (såg jag i tidtabellen på eftermiddagen) så då tyckte jag att Dana kunde hämta honom istället.
Lucas har snöat in på tecknng dessa dagar och jag tycker han är jätteduktig!
 Något har hänt med mina ögon, de är svullna/påsiga och huden känns skör och är öm. Kan inte komma vad jag skulle ha ändrat på...
.Christer och Dana kom hem lagom efter jag duschat efter dansen och vi gick och la oss direkt alla tre, en dag i morgon också!

Kommentera här: