0

Frörace 2017

Här röjs det i vår trädgård! Häcken nersågad och det förbereds....  medan jag..
Körde till Klippan och höll ett combatpass med bla dessa härliga tjejer!
Tycker att det är fantastisk start på helgen, probelmet för mig är att jag inte är hemma så ofta på helgerna, men nu har jag varit det i tre helger i rad, vilket har passat både mig och Claudio bra(killen som jag hoppat in för).
Men nu kommer det att dröja ett tag tills jag kan ha passen på lördagarna igen.
När jag kom hem så fortsatte jag att städa och att göra maten som vi skulle bjuda på senare på kvällen.
Duschade  och klädde mig, cyklade tillsammans med Christer och Lucas upp på  åsen och till Granehäll
Hela gänget samlat
Här är Karlsson/Stenqvists bidrag av Djungelgurka (eller mexikansk melon)
Fjäsk för domarna på andra stället...
blev bjudna på Pimms av Inger och Johan som hade hyrt in sig i extrastugan på tomten hos Amelie & Totte
Pelle...
Den årliga viktkollen!
Längst där inne växter några små plantor
sillamackan i nya uterummet (som har blivit riktigt fint!!!)
Detta är vårt största bidrag....
...och vår djungel
 
pannnkaksrullar med olika fyllningar i
Djungeln hos Tina och Rasmus
Så det är såhär de SKA se ut!
 
 
Jill och Jojjes bidrag
supergod gurkdrink!
de små pågarna är för kära!
Maria och Jimmys plantor, även de hade lyckts få fram randiga gurkor
 
Avslut med dessert hos Petter & Jenny
Plantor men inte mer gurkor än vad vi hade.
1a plats (som vanligt) Tina och Rasmus ! Grattis!
2a Jimmy&Maria
3dje kom vi på. Sist kom Totte & Amelie
 
Tack alla för en trevlig eftermiddag och kväll!!

Kommentera här: