0

Fullt upp av Henryssons

En lång dag på mitt nya arbete. 
Mycket att läsa och skriva under.
Efter jobbet körde jag hem för att sätta ihop kvällens pass.
Christer kom hem efter en lång dag hos kunder i Danmark. Vi åt lite rester innan Christer körde på kommunfullmäktigemöte i Åstorp och jag till Klippan för mitt.
Dana hade lånat farmors bil till sitt nya arbete i Ljungbyhed och jag träffade Lucas på hans nya arbete på Nordic.
Full fart på alla deltagarna på Crosscage-passet! Härligt med massor och träningsenergi!
En del av deltagarna...
 Och dessa härliga två!
Körde hem och duscha, mangla och strök, tillbaka till Klippan och hämtade Lucas när han slutade jobba. Dana var hemma vid 22.30 och Christer närmre kl.23.
Så kommer nog vårt liv att se ut ett tag fram över... Det trivs jag med!🤸‍♀️

Kommentera här: