0

Utdrag ur belastnings...

Körde ut till Hasslarp, det var knappt jag hittade och konstaterade att jag inte varit där sedan Jönssons sommarfest på gården..... och det var va inte igår... inte ens detta århundradet!!
fyllde i och skrev ut en sådan när jag kom hem för det kommer att behövas...
Åt hemma och körde vidare till Allarp
Vilken lycka när de står i backen igen!
Vackraste blomman och den blomman som luktar godast i mitt tycke!
Plockade upp både Dana och Lucas i Klippan på hemvägen, gjorde kvällsmat och åt innan
...jag hade två massager på kvällen. Hängde tvätt, bytte kläder och körde till Klippan
Zumba i 45min och sedan hade jag mitt Yoga 45, lite tuffare (som i krävande rörelser) denna gången.
Skönt och nyttigt!                       Yoga is way to impotant to bee taken seriously

Kommentera här: