0

25 ÅR

 
25 år! Så länge har vi varit gifta, jag och min älskade man!💗 Det är en häftig känsla!
Det där med att fira bröllopsdag det är vi inte speciellt bra på varken jag eller Christer. 
Christer flög till Vallentuna och jag körde till jobbet, på morgonen (fast vi hann säga grattis och tack till varandra)
 
 
Från jobbet, hem och bytte kläder och packade ihop för hela kvällen.
Var med på Booty Move innan jag gick över till BeautyNails
Fina va!?, så nöjd själv! 
Satte mig och funderade ut va som skulle vara kvällens yogautmaning....
Det blev Vrksasana, trädets position. Tränade innan (även chins, hand- och huvudstående)
 
Jag behöver mer balansträning!!!!
Höll yogan (som blev riktigt bra om jag får säga det själv!), körde hem mig och Lucas. Christer hade precis kommit hem från Vallentuna och vi var lika trötta båda två. Så det här med att fira bröllopsdag... det får vänta tills på lördag! Men då jädrar ska vi fira! 💗

Kommentera här: