0

Nude

Gick igenom mail och kalender när jag kom på att jag skulle fixa naglarna 13 minuter senare i Klippan! Men kom dit i tid, också osminkad
Detta får man nog kalla nude...
Snabbt hem igen, bytte till träningskläder, packa ner mat och tillbaka till Klippan.
Började med kolla och lite städ innan det första lunchpasset i Cagen.
Passade på att själv träna med dem denna gången. Skönt, jobbigt och svettigt!
Hade termosen "i blöt" under natten och så fräscht och rent efteråt. Den blir rätt äcklig efter ett tag där.
Städade (med hjälp!) Kardioplan och sen öppnade jag repan. Sätt med Q mellan kunderna och på in allas receptionstider.
På kvällen kom det många till de olika passen men jag känner att det ännu inte riktigt är igång. Med så fint väder hade jag heller varit ute någon timme extra om jag hade kunnat. Stängde ner 20 och körde hem till 
Christer som hade grillat revben till kvällsmat.

Kommentera här: