0

Söder

 
Vacker morgonhimmel
Så fick jag lyssnat klart på denna häftiga, och allra högsta grad tänkvärda bok. Vilken människa!💙
Var hemma lite längre än jag tänkt båda mina hemmavarande män behövde extra är på idag. Så då kunde jag komma lite sent till mötet på Söder. Men så härligt att träffa mina kollegor igen! Ett underbart gäng och så mycket skratt och kärlek!💜
 Söder!! Vilken snygg klubb det blir och på måndag slår de upp portarna! Häftigt och jag kommer självklart vara på plats!
Passade på att köpa sushi där innan jag körde hemåt. Inom Maxi för att panta och handla mjölk.
Hemma packade jag in varorna, åt den supergoda sushin innan 7min powernap på soffan innan det var dags för kvällens Combat 18.30 i Klippan. Skönt att komma du utvilad och hålla passet bara. Men efteråt plockade jag fram sakerna till morgonen efter, för då ska vi ha YOGA! Som  jag längtat efter det!
Du kommer väl också!? 💚

Kommentera här: